ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZEDSZKOLE NR 4 KRAINA ODKRYWCÓW
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2018 roku na terenie miasta NidzicaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2018 roku na terenie miasta Nidzica

Szczegóły informacji

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2018 roku na terenie miasta Nidzica

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2017-11-27 przez Dorota Kierzkowska

Treść:

Nidzica, dn. 27.11.2017 r.
                  
P4.2710.1.2017
INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2017 r., poz. 1579 ze zm.), zwaną dalej ustawą, w związku z dokonaniem czynności otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na zadanie: "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w  2018 roku  na terenie miasta Nidzica", Zamawiający przedstawia następujące informacje:
 
Część nr 1
Dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj
1. Na sfinansowanie zamówienia w części I zamierza się przeznaczyć kwotę: 185.885,41  zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
Przedsiębiorstwo Dawid Wadecki prowadzący działalność Firma Handlowa "Dave" Dawid Wadecki
Il. Mickiewicza 13a
13- 100 Nidzica
222.606,20 zł.
14 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
Część Nr 2:
Dostawa pieczywa
1. Na sfinansowanie zamówienia w części II zamierza się przeznaczyć kwotę: 40.803,00  zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Nidzicy,
ul. Słowackiego 7,
 13-100 Nidzica
37.764,00  zł.
14 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
Część Nr 3:
Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów mącznych
1. Na sfinansowanie zamówienia w części III zamierza się przeznaczyć kwotę:  30.960,78  zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
Unifreeze Sp. z o.,o.
Miesiączkowo 110
87-320 Górzno
29.220,45 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
Aber Sp. z o.o.
Oddział w Olsztynie
ul. Sprzętowa 3
10- 467 Olsztyn
29.045,45 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
Część Nr 4
Dostawa świeżych ryb, ryb mrożonych i przetworów rybnych
1. Na sfinansowanie zamówienia w części IV zamierza się przeznaczyć kwotę:  59.156,11   zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
Unifreeze Sp. z o.,o.
Miesiączkowo 110
87-320 Górzno
51.630,60  zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
Aber Sp. z o.o.
Oddział w Olsztynie
ul. Sprzętowa 3
10- 467 Olsztyn
57.305,72 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
Część Nr 5:
Dostawa różnych produktów spożywczych  i wody mineralnej butelkowanej
1. Na sfinansowanie zamówienia w części V zamierza się przeznaczyć kwotę: 191.278,00 zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
Aber Sp. z o.o.
Oddział w Olsztynie
ul. Sprzętowa 3
10- 467 Olsztyn
142.194,47 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
Bożena Irena Budżak prowadząca działalność Hurtownia "Sawa" Bożena Irena Budżak
06-400 Ciechanów
ul. Śmiecińska 14
140.529,69 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
Część nr 6
Dostawa produktów mleczarskich
1. Na sfinansowanie zamówienia w części VI zamierza się przeznaczyć kwotę: 161.356,76  zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
Bożena Irena Budżak prowadząca działalność Hurtownia "Sawa" Bożena Irena Budżak
06-400 Ciechanów
ul. Śmiecińska 14
146.821,42 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
Część nr 7
Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich wieprzowych i drobiowych
1. Na sfinansowanie zamówienia w części VII zamierza się przeznaczyć kwotę: 243.395,94  zł.
2. Firmy, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty   w terminie, ceny, terminy płatności, zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru:
Nazwa i adres wykonawcy
Cena
Termin płatności
Zaoferowany czas wymiany zareklamowanego towaru
Termin wykonania zamówienia
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "Kołakowski" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. 1 Maja 49
13-100 Nidzica
211.168,40 zł.
30 dni
20 min.
02.01.2018 r.-
 31.12.2018  r.
 
 
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w prowadzonym postępowaniu o udzielnie zamówienia.
 
                                                                                             Dyrektor Przedszkola Nr 4
                     "Kraina Odkrywców"
 
                                      Dorota Kierzkowska
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Nr 4 Kraina Odkrywców w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Dobroń
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Kierzkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-27 10:00:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-27 10:00:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-27 10:00:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5364 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony